Доставка и рекламации

 

Условия за доставка

След като в онлайн (електронен) магазин bamby.com, Вивада груп ЕООД,  ЕИК: 207025079, имейл за връзка:[email protected], постъпи поръчка от Потребител, консултант на нашия сайт се свързва с него, за да бъдат уточнени подробностите и да бъде потвърдена поръчката. В случай, че поръчаният модел не е в наличност, поръчката може да бъде анулирана. Доставките се извършват от куриерска фирма Econt, до посочен от Потребителя, адрес за доставка или до офис на куриерската фирма в съответния град.

Доставката се извършва с куриер от 9.00 до 17.30 часа;

Доставки не се извършват в неделя и официални празници.

Доставката е за сметка на клиента или е включена в общата цена (цената на доставкат е в зависимост от куриера и вид на куриерска услуга)

Поръчки направени в ПЕТЪК след 18:00 часа СЪБОТА, НЕДЕЛЯ и по празници се ОБРАБОТВАТ на първия работен ден. Поръчка направена през делничен ден след 18:00 се ОБРАБОТВА на следващия ден. Обаждане от наш сътрудник, можете да получите в рамките на 48 часа(в работни дни) след като сте направили поръчка.

Поръчки се изпълняват в рамките на 72 часа, след получено телефонно обаждане на наш сътрудник. Поръчаните продукти се доставят в цялата страна чрез куриер на Econt до адрес на получателя или офис на куриера. Клиентът няма право да избере с коя фирма да му бъде доставена поръчката.

Рекламации

Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, Потребителят, пазарувал в онлайн магазин bamby.bg, има право на рекламация при:

– констатирани липси;

– дефекти на стоката;

– при транспортирането стоката е повредена; (стоката а не опаковката)

Рекламация се прави до 14 работни дни след приемане на стоката от потребителя или посочено от потребителя трето лице. Артикул може да бъде заменен за същия артикул (ако има такъв). Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, се доплаща разликата. В случай, че клиентът иска възстановяване на сума, трябва да върне стоката обратно към продавача със наложен платеж. Връщането на стоката може да бъде осъществено само с куриерска фирма “Еконт”

– Транспортните разходи за връщане на стока (само за рекламации) са за сметка на продавача.

– При замяна на стока (ако НЕ е рекламация), транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки. Ако замяната е поради рекламации, транспортните разходи са за сметка на продавача и в двете посоки.

Връщане и отказ от договора (не рекламации)

Съгласно чл. 50- 55от ЗЗП, потребителят има право да се откаже от договора и да върне стоката в 14 дневен срок от датата на получаването й, като тя е с ненарушен търговски вид, и да заплати разходите и за обратна доставка.

Връщането се осъществява при следните условия:

– Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, не е отворена, но най-важното, стока не трябва да е ползвана, в противен случай продавач има право да откаже в приемането на върната стока)

– Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

– Запазена оригинална опаковка и етикет.

Koгaтo КЛИЕНТЪТ-Потребител e yпpaжнил пpaвoтo cи нa oтĸaз oт дoгoвopa oт paзcтoяниe или oт дoгoвopa извън тъpгoвcĸия oбeĸт, ДОСТАВЧИКЪТ, ĸъм ĸoйтo e извъpшeнo плaщaнeтo възcтaнoвявa вcичĸи cyми, пoлyчeни oт КЛИЕНТА-Потребител, бeз нeoпpaвдaнo зaбaвянe и нe пo-ĸъcнo oт 14 дни, cчитaнo oт дaтaтa, нa ĸoятo e бил yвeдoмeн зa peшeниeтo нa КЛИЕНТА-Потребител дa ce oтĸaжe oт Дoгoвopa. ДОСТАВЧИКЪТ възcтaнoвявa пoлyчeнитe cyми в брой с наложен платеж.

Πpи yпpaжнявaнe нa пpaвoтo нa oтĸaз, paзxoдитe зa вpъщaнe нa дocтaвeнитe cтoĸи ce ПРИСПАДАТ oт cyмитe зa възcтaнoвявaнe.

14-дневният срок започва да тече от датата на:

Сключване на договора – при договор за услуги;

Приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя;

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. Клиентът (потребителят) следва да отиде в най-близкия офис на куриерска фирма “Еконт” и да изпрати продукта с наложен платеж, обратно до търговеца. След като търговецът получи върнатата стока (с наложен платеж или без) от клиента, търговецът възстановява сумата в 14 дневен срок ( по наложен платеж) или заменя продукта (в зависимост от уговорката с клиента(потребителя))

ПЛАЩАНЕ

Заплащането на поръчаната стока може да се извърши с „наложен платеж” – плащане в брой на куриера при доставката.

За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се променя динамично.

Линк към Комисия за защита на потребителите ( https://www.kzp.bg/ )

Линк към решаване на спорове онлайн | Европейска комисия ( https://ec.europa.eu/ )

Интелектуална собственост

Цялата информация (структура, текст, дизайн, реклама, видеа, скриптове, маркетингов модел на продажба) от страниците от сайта е www.bamby.bg е интелектуална собственост на Вивада груп ЕООД. Плагиатството на тази собственост ще бъде преследвано по закон. Моля, имайте уважение към труда на нашия екип от дизайнери, маркетолози и програмисти.

Условия за доставка

След като в онлайн (електронен) магазин bamby.com, Вивада груп ЕООД,  ЕИК: 207025079, имейл за връзка:[email protected], постъпи поръчка от Потребител, консултант на нашия сайт се свързва с него, за да бъдат уточнени подробностите и да бъде потвърдена поръчката. В случай, че поръчаният модел не е в наличност, поръчката може да бъде анулирана. Доставките се извършват от куриерска фирма Econt, до посочен от Потребителя, адрес за доставка или до офис на куриерската фирма в съответния град.